Miami2015.reismee.nl

Eerste drie dagen gepland

De eerste drie dagen van onze vakantie zijn gepland, met de rest van de dagen zijn we nog bezig met de indeling.

De eerste dag is een reisdag waar we zoals in het vorige bericht al vermeld vroeg vertrekken naar het vliegveld zodat we op tijd onze koffer in kunnen checken. Dan door naar de douane en een ontbijtje voordat we naar de gate gaan. Onze vlucht vertrek om 10:10 uur dan zal het boarden vanaf 9:30 uur starten. Inmiddels is het vluchtnummer van onze tweede vlucht veranderd naar DL65 die een paar minuutjes later vertrekt vanuit Atlanta waarmee we 1:47 uur overstaptijd hebben wat normaal gesproken voldoende moet zijn.
We verwachten aan het begin van de avond in Miami te landen (18:14 uur), dan direct door naar de bagageband. Daarna het treintje in naar de autohuur, altijd leuk. Als alles in 1 keer goed gaat zijn we rond 20:00 uur locale tijd bij ons hotel Hyatt Place in Plantation, een rit van, het Car Retal Center aan 2100 NW 42d Ave naar het hotel, die ongeveer 30 a 40 minuten duurt afhankelijk van het verkeer. Zodra we in het hotel aankomen checken we in en als we dan nog zin hebben lopen we naar de overkant voor een diner bij "Alexanders".
De volgende dag vertrekken we na het ontbijt vroeg richting Key West. Een rit van 4 uur maar we nemen de tijd om onderweg te genieten van de uitzichten. We hebben als hotel de Southern Most Inn dicht bij het meest zuidelijke punt van de VS. We zullen de middag Key West verkennen, lekker ontspannen op het eiland.
De volgende dag rijden we terug naar Miami om precies te zijn Miami Beach. We slapen dan in Sense Beach Hotel aan de Ocean Drive. Gedurende de dag zullen we Ocean Drive en omgeving bekijken en natuurlijk ook de Beach.
Nog 12 dagen dan is het zover.