Miami2015.reismee.nl

Spannend, nog ruim een dag

Vandaag heeft het in heel Nederland gesneeuwd en bij ons in het Oosten is een cm of 5 gevallen. In de loop van de middag waren de wegen al weer goed berijdbaar. Nu is het weer aan het vriezen en is het glad. Zoals het er nu naar uitziet is het wintersweer uit Nederland en hoeven we ons niet druk te maken over de rit van Hengelo naar Dusseldorf. Hoewel, in Duitsland is er nog steeds kans op sneeuw.. We zullen het de komende uren in de gaten houden.

Morgenvroeg iets na 10:00 uur zal ik proberen in te checken, dat lukt niet altijd omdat het een vlucht naar de VS is en er security vragen zijn. We zullen zien of het lukt. Henk en Ria zijn rond 4:30 uur 's morgens bij ons en dan zullen we de auto in de parkeergarage zetten en de koffers in Edwin's auto leggen. Niet lang daarna vertrekken we naar het vliegveld in Dusseldorf.

Morgen de koffer inpakken, we hebben al gezien dat het weer in Florida goed is, zeker de eerst dagen in Zuid Florida. Het wordt niet veel kouder dan 22 graden, toch een leuk vooruitzicht vergeleken met het weer van de afgelopen dagen in Nederland.

Blijf onze blog volgen we zullen ongetwijveld mooie foto's gaan plaatsen van de reis.

Ria

Ja ja Florida , we komen eraan nog een paar uurtjes en dan gaan we op reis.

Paul

Heel veel plezier en geniet in elk geval het het goede weer!

Ronald

Wel slim om op je verjaardag te vliegen, ben je ook wat langer jarig!! Edwin, van harte gefeliciteerd met je 49+.
Goeie vlucht, fijne vakantie en groetjes aan Henk, Ria en Wendy!